Handelsbetingelser
Generelt:
Købsvejledning:
Betaling:
Priser:
Sælgers pligter:
Købers pligter:
Levering:
Fortrydelsesret:
Reklamationsret:
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
1: Forberedelse af din pakke til retur
For at sikre, at din anmodning behandles så hurtigt som muligt, er du ansvarlig for følgende, når du returnerer dine produkter;
- Pakke dine produkter sikkert og sikkert til beskyttelse under transit
- Marker tydeligt dine detaljer på ydersiden af pakken og
- Inkluderer alt tilbehør og dele, der blev solgt sammen med produktet.
- Manglende overholdelse af nogen af disse krav kan forsinke behandlingen af din anmodning eller resultere i, at den helt afvises.
2: Uønskede produkter
Du kan returnere et uønsket produkt til os forudsat:
- Den er ubeskadiget og ubrugt med originalemballagen, etiketter og klistermærker påsat
- Det mangler ikke noget tilbehør eller dele.
Du kan sende produktet tilbage ved hjælp af en kurer, du vælger. Når vi har inspiceret produktet og valideret dit retur, tilbagebetaler vi din konto med købsprisen for produktet inden for 10 dage efter returneringen. Vi refunderer ikke dine kurerudgifter.
3: Produkter beskadiget ved levering
Hvis et produkt er beskadiget eller mangler dele eller tilbehør på leveringstidspunktet / afhentning, bedes du give os besked inden for 7 dage efter levering / afhentning ved at e-maile support@diamonddotpainting.dk eller ringe +45 239 13642.
Vi vil arrangere at indsamle produktet gratis fra dig. Når vi har inspiceret produktet og valideret din retur, reparerer / udskifter vi produktet så hurtigt som muligt (hvis sådan reparation er mulig / vi har det samme produkt på lager til brug som erstatning) eller refunderer dig med produktets købspris.
4: Defekte produkter
Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, vi leverer til dig, er af høj kvalitet og i god stand og uden fejl.
Hvad er en fejl? En defekt er en væsentlig ufuldkommenhed i fremstillingen af et produkt eller ethvert kendetegn ved et produkt, hvilket gør produktet mindre acceptabelt, end man med rimelighed kunne have ret til at forvente under omstændighederne.
Følgende betragtes IKKE som mangler og giver dig ikke ret til tilbagelevering i henhold til dette afsnit 4:
- forkert farvning ifølge din personlige mening
- skader som følge af uagtsomhed, misbrug af brugeren eller forkert brug af produktet;
- skader som følge af manglende pasning af produktet tilstrækkeligt
- skader som følge af uautoriserede ændringer af produktet;
- hvor specifikationerne for et produkt, selvom de er nøjagtigt beskrevet på webstedet og generelt passer til det tilsigtede formål, ikke passer dig; og
- tegn på håndtering og / eller ompakning.
Hvis produktet på et eller andet tidspunkt er beskadiget på grund af manglende justering af brugeren, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig med at løse problemet. Hvis problemet har brug for ordentlig pleje, som ikke kan udføres af brugeren, bestiller vi en samling for at hente det produkt, der skal rettes til lageret. Kurergebyret koster køberne.
5: Manglende perler
Hvis du modtager et produkt, der mangler nogle eller alle perlerne, skal du blot få fat i kunde service på +45 2391 3642 eller e-maile dem på support@diamonddotpainting.dk. Perlerne sendes uden omkostninger til dig.
6: Udskiftning af en farve med en anden farve
Vi anbefaler kraftigt, at du ikke erstatter nogen farve med et alternativ, du vælger.
Men hvis du ønsker at erstatte en farve på dit lærred med en anden farve, du vælger, kan vi ikke være pålidelige for slutresultatet. Eventuelle ekstra farver, du anmoder om, ud over farverne i det faktiske design, koster dig ekstra.
Hvis du føler, at du har en unik situation, der ikke er dækket af ovenstående, så tøv ikke med at kontakte os på support@diamonddotpainting.dk eller ring +45 2391 3642.